Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda mekân saha kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem zarfında birikmeye mebdelayabilir. Bu hava vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkarır. 40 yaşın üstündeki bireylerde henüz fazla görülür. Ayrıca aheste engel yüklenmek kadar dayanıklı fiziki hareketlerde kâin insanlarda, henüz fazla rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da omurga nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, boyun, bel ve mebdeinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı yararlanmaı ve genetik yatkınlıklar riski artırır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Ongun gür ab tüketin. Akarsu, eklemlere koltuk katkısızlar. Bu yüzden her devir en az 8 bardak ab midemek icap ettiğini unutmayın. Suyun haricinde benzin, kefir, katık kadar faik kalsiyumlu besinler bile, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Sebze ve ürün tüketin. Kemik katkısızlığı midein, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde düzenınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti faik olan zerzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin fazla gelgelı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını artırır. Kemik katkısızlığını gözetmek midein kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye kadar protein itibarıyla gönç bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini artırın. Omega 3 itibarıyla gönç olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını müspet yönde etkisinde bırakır. Yeşil çay midein. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde müspet etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere sahip başüstüneğu midein, kemiklere koltuk evet. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şmeselekinliğe bile çok hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak midein yemeniz gerekenler; Meydana getirilen meyanştırmalara göre ürün ve zerzevat itibarıyla gönç beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin dokunaklı üstelikşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak kadar sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

*