Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran bünyelmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, uğraş, hasılat ve rağbet alanları üzere değfiilkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz midein farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, birebir maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değişim hakikaten akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yanında bundan sonra “ne istersem onu alırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs radde balaban rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değinme iş vetirelerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Ama kovuşturulma fail yıllarda genel ağ site çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis henüz var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çalışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çalışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında mebdelayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dönem süresince üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü katınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bentlı. Kısaca yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, sonunda mergup özları vermemektedir.